zaměstnance, osob, které by rády pracovaly s dětmi je dost, ale jen několik splňují veškeré jejich nároky. Doškolování zaměstnanců probíhá pravidelně ve veřejných jeslích, kde si doplňují zdravotní sestry svou akreditaci v rámci zdravotnického vzdělávání. V soukromém sektoru je další vzdělávání ponecháváno na volbě zaměstnanců. Slaďování činnosti poskytovatelů s legislativou v oblasti provozních požadavků probíhá snadněji ve veřejných jeslích, kde již jsou za léta praxe zaměstnanci zvyklí pravidelně revidovat provozní řády a konzultovat je jak mezi sebou, tak se zaměstnanci hygienické kontroly. Vzhledem k celkovému zdravotnickému přístupu k péči o děti mají hygienická opatření mezi sestrami vysokou legitimitu. Nízkou legitimitu však mají legislativní normy mezi vedoucími v soukromých Praha 17 jeslích, které zaráží absurdita některých požadavků. Zřízení samotného provozuje náročné na administrativu. Avšak po prvotním Prahy 17 hlídají dětem schválení provozu již kontroly z úřadů či hygieny nedochází a ani nesledují zařízení v pravidelných intervalech tak nebyla tu kontrola, ale samozřejmě můžou se přijít se podívat, ale ve chvíli kdy to mám schválený tak prostě funguji, tam není problém maximálně můžou říct změnilo se tohle a tohle musíte přehodit, já nevím kliku zleva doprava, jo, to jsou takový blbiny, ale jednou když vám to schválí hlídáte dítěte Praze 17 tak, by to mělo fungovat RS. V praxi jsou nároky na hygienu a bezpečnost provozu naplňovány do různé míry a srovnávání se s jinými Blatiny
zařízeními pak může vést k demotivaci tyto požadavky plnit, obzvlášť pokud chybí kontrola a jasné vymezení toho, co má být Bílá Hora dodržováno. S legislativou úzce souvisí otázka financování, jsou to totiž právě legislativní požadavky, které výrazně zvyšují hlídání dětí Praha 17 náklady na provoz jeslí. Zajímalo nás proto, jak poskytovatelé vnímají svou ekonomickou situaciDVO. Dotázaní respondenti vnímají masážních Prahou 6 Prahou 17