hrozba, že se po převodu pod režim živnostenského zákona budou muset stát plátci DPH, což bude mít další negativní dopady na zřizovatele hlídat děti Osnici a rodiče. Schneider in Gender studies Zatímco jesle spadaly pod MZ, mateřské školy, zodpovědné další předškolní vzdělávání dětí, spadají pod Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy. Vedle MSMT tvoří institucionální rámec služeb péče o děti do let také další resorty vlády jako MPSV, které ovlivňuje charakter rodinné politiky a zodpovídá za systém sociální podpory. Finanční podpora rodin je tak v kompetenci jiného ministerstva než podpora služeb pro rodinu. Nesmíme opominout také Ministerstvo financí a Ministerstvo vnitra vytvářející normy pro působení místních a krajských samospráv. V legislativních a organizačních podmínkách zřízení a provozu každého typu zařízení jsou tedy propojeny požadavky více resortů, které nemusí být vždy v souladu. Tento fakt nepřispívá k tomu, aby byl celý systém denní péče o děti náležitě propojen v zájmu pokrytí různorodé zajištění péče o předškolní děti či harmonizace práce a rodiny v komunitním plánování příliš reflektováno nebývá. poptávky po těchto službách. Resortní roztříštěnost má však Osnici hlídají dítě jisté zdůvodnění v diverzifikaci požadavků na denní péči, a tím též jejích forem, na druhé straně však mj. zapříčiňuje Osnice nejednotnost ve finanční podpoře různých zařízení. Nejvíce jsou ze státního rozpočtu podporovány výchovné aktivity MSMT, na což Kocanda
doplácejí, ve srovnání s mateřskými školami a družinami, jesle, jimž jsou přiřčeny jiné funkce. Jesle nejsou ministerstvem podporovány, ani když plní funkce sociální, např. přijímáním dětí osamělých matek nebo sociálně slabších rodin Kuchařová Právě důraz na