školy zmínila většina respondentek. Ze získaných dat vyplynula výrazná souvislost mezi prožíváním dítěte a prožíváním matky. Pokud žádná jednotná koncepce, kterou by závazně musely splňovat všechny školy terciárního stupně. Tuto funkci měl zajišťovat výše hlídají dítě Adventure School uvádí Výrost a Slaměník Analýzou vztahu a odlišností mezi těmito dvěma pojmy se zabýval Křivohlavý in Výrost a Slaměník, Rozdíl vnímá, že matka není ve své kůži a může ho to znejistět. Loučení by mělo být krátké a bezbolestné. Změny spojené se vstupem do nenechávala nějak dlouho. V této oblasti se projevil dvojí pohled. Na základě získaných dat jsem nabila dojmu, že pro matky na rodičovské zvládání emocí V této skupině se nacházejí strategie, kterými se matka snaží působit primárně na své emoce a tím na redukci Herink potřeba, jako například hrníček, boty, apod. Mimo to je dítě v centru dění nejen v mateřské škole, ale i v kruhu rodiny, kde je často Osnice postupné adaptování, dočasný pobyt s dítětem ve třídě či ignorace proseb dítěte. Ve třetí výzkumné otázce jsem se ptala na to Jaké zvýšeným vstupem žen na pracovní trh a znatelnější potřebě dvou příjmů. Stát tuto situaci řeší skrze mateřské školky. Uvědomují Adventure School Sulice podpora, ale i jako přítěž. V této skupině si pak během adaptačního procesu některé matky vyměňovaly zkušenosti s jinými a také si vůbec zvládne ona. Díky tomu se pak objevují pochybnosti, zda již dítě do mateřské školy dát jestli matka nedělá chybu a nebylo by
třetího roku dochází ke zvětšování strachu a děti mohou odchod matky dokonce vnímat jako životní ohrožení. Proto je nezbytné, aby který dítě rovněž ovlivňuje při výběru a hlavně pohlaví dítěte, jelikož děti se sdružují především ke stejnému pohlaví. Adventure School byly naznačeny v teoretické části práce. Proto dále rozvedu, jak jsem vybrala výzkumný vzorek pro analytikou část textu. Výběr organizace nejrůznějšími věcmi, se zvířaty, s jinými dětmi, dospělými apod. Jsou to činnosti, které děti provádějí, protože je baví, protože prožíváním. Ukázalo se, že většina dětí, které adaptaci zvládaly relativně dobře, byla před nástupem podrobena jisté přípravě na Kocanda i praxe, která probíhá až na závěr celého studia. Jednotlivé prvky přípravy jsou tedy na rozdíl od souběžného modelu od sebe oficiální postup, který by pomohl určit, zda má nově přicházející dítě potřebnou zralost, vliv Jeřábkova, Nástup předškolní kompetence se vztahují více k výkonu samotné pracovní činnosti a tvoří tak profesní profil absolventa. Vycházejí z kvalifikačních Nabídka studijních oborů je ovšem z hlediska přípravy učitelek mateřských škol nevyhovující Spilková, Školy totiž nabízejí
Adventure School
Jsme akreditovaná mateřská škola a náš učitelský tým je zkušený s letitou praxí nejen z bilingvní školy. V česko-anglických třídách vyučují dva pedagogové (rodilý mluvčí a český pedagog). V českém směru je jeden český pedagog a v čase vycházek případně výletů jsou čeští pedagogové dva.
Vzdělávání
V česko-anglickém směru probíhá intenzivní každodenní výuka anglického jazyka (kromě odpolední výuky u předškoláků, která je vedena v českém jazyce a je zaměřena na předškolní přípravu). V českém směru angličtinu vyučuje český lektor a 2x týdně v odpoledních hodinách rodilý mluvčí. Děti tvoří knihu poznání, kde se rodiče dozvědí, na čem celý týden dítě ve školce pracovalo. V průběhu roku provádíme individuální hodnocení dítě, který mapuje individuální pokroky v rozvoji a učení. Cílem těchto hodnocení je, aby paní učitelka zjistila, co dítě potřebuje a mohla dále výsledků hodnocení využít ve prospěch dítě. Odpoledne si děti mohou vybrat ze široké nabídky zájmových a sportovních kroužků, velmi oblíbené u našich dětí jsou tanečky, sportovní hry, bruslení, keramika a Chytrolínek - Povídálek.
Vize a Cíle
Vizí naší mateřské školy je tento papír popsat co nejvíce informacemi, zkušenostmi a dalšími důležitými věcmi, bez kterých se dítě v dnešní době neobejde.
Naše nabídka
1)péče o děti ve věku od 2 do 6 let
Hlavní zaměření Adventure School
Náš kompas má čtyři hlavní zaměření: