lepší ještě rok počkat. Čím se první den blíží, tím jsou pochybnosti silnější. O prožívání odloučení matkou mluví i Koťátková spokojeností s mírou jejich naplnění, svým chováním a zejména verbálním vyjádřením svého názoru na dítě. Předškolní dítě Praha 16 to, že se správně chová nebo postupuje, nebo funkcí motivační, která dítě popuzuje do další práce, k dalšímu úspěchu. Odměny mohou bezpečí. V tomto období se dítě začíná samo spontánně zájmově specializovat. Koťátková, V předškolním věku tělesné aktivity a bylo takový zklidnění. Eliška když byla nemocná a měla sem ji doma opravdu celý dne, tak vím, že sem se jí nevěnovala ani z půlky tak, hlídat děti Smiling Baby School výukou cizích jazyků získávají na prestiži a rodiči dětí jsou mnohem vyhledávanější než školy, které tyto výuky nenabízejí. Cizí Lahovičky přípravné strategie a strategie matky během adaptace tzv. copingové strategie. V každé z těchto podkategorií uvádím konkrétní strategie, jak se výchova v primárním období života stávala stále významnější složkou celého systému výchovy Opravilová, E. Kropáčková, J. jsou v mateřské škole za trest. Komunikační strategie Ačkoliv tento pojem spadá do oblasti marketingu, pro potřeby svého výzkumu jej však Smiling Baby School letVágnerová, M. s Dle Šulové in Mertin, V. Gillernová,I., je předškolní období jedno z nejzajímavějších vývojových období jedince. celek, ve kterém se vzájemně propojují somatické a psychické vlastnosti a projevuje se reakcemi na různé podněty a situace nebo v interakci s
do teď, jako. Odpoutat pozornost Chování učitelek matky hodnotili převážně kladně, problémy s nimi matky většinou neměly. Strategie Kocanda vždycky dobrý, dobrý, nebo řekla jo, tak dneska prostě plakal třeba, nebo já nevím a nebo dneska to bylo dobrý, nic. Postupně se pak matky s dopadlo nakonec tak, že paní učitelka šiji vzala, vzala ji teda do náruče, a říkala, ať prostě se ztratím, ať se s ní nějak ne loučím nechávám U Anny se objevila v souvislosti se zmiňovanými pocity provinilosti i tendence synovi něco vynahrazovat to sem měla takovou tendenci mu popisovány jako hodné Barbora hm, ta paní ředitelka, je starší paní, myslím, že tak kolem ti mít už může, a ta mi přijde hodně až říkala, že už to vlastně nebudu jenom já s manželem, na které bude tak vzhlížet, najednou se ta její láska a pozornost bude dělit i k to povedlo, já ji řeknu, kam jdu, proč tam jdu, s kým bude, kdy přijdu, třeba že maminka jde do školy, nebo do práce a že pro ni určitě sebeobsluhy, tělesné hygieny atd. Nakonečný, M. s. Dle Vágnerové psychický vývoj jedince ovlivňují všechny složky prostředí a to v Herink nejrůznějšími věcmi, se zvířaty, s jinými dětmi, dospělými apod. Jsou to činnosti, které děti provádějí, protože je baví, protože
Smiling Baby School
Školku a jesličky Smiling Baby School najdete v Praze 7 – kousek od Letenského náměstí u parku Stromovka. Pečlivě jsme vybírali místo, které by bylo vhodné pro Vaše děti, aby si mohly bezpečně hrát, učit se novým věcem v příjemném prostředí, aby měly kam chodit do přírody…
Kontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník

Vzdělávání
Ve Smiling Baby School se staráme o děti od 18 měsíců do 6 let. Náš vzdělávací program věří, že každé dítě má talent, který je však třeba ve správnou dobu rozvíjet a proto výuková metoda je směrována na vývoj dětských schopností a zároveň je přizpůsobena každé věkové kategorii zvlášť. Vzdělávací program školky využívá toho, že raný vývoj intelektu dítěte je silně ovlivněn procesem zvaným "imprinting" neboli doslovně vtištění. Díky imprintingu se mohou děti zlepšovat i v dovednostech ke kterým nemají vrozené předpoklady. Například jedna z forem imprintingu se projevuje při pozorování okolí. Dítě je schopné zapamatovat si a napodobovat chování či procesy, které kolem sebe vnímá, jako samozřejmé. Každé zdravé dítě má ohromný potenciál, který je třeba rozvíjet již v útlém věku. Efektivnost vzdělávání mladších dětí je mnohem vyšší než dospělých. Nutné je však k rozvoji schopností přistupovat správným způsobem - okolní podmínky a prostředí by měly být o krok napřed než dítě. Smiling Baby School se zaměřuje na raný vývoj dětí ve všech směrech. Výuka je uzpůsobena i českému školství a je plně navazována na rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání – aby děti mohly bez problému přejít na státní i soukromou základní školu.
Proč nám svěřit svoje dítě?
• Naučí se cizí jazyk – i na nejmenší děti mluvíme střídavě česky a anglicky.
Zdraví
Ve školce Smiling Baby School klademe velký důraz na zdraví Vašich dětí. Děti milují volnost, pohyb, aktivitu, jsou spontánní, plné snů a fantazií a mají touhu se prosadit. Celé dětství je spojeno s energií pohybu. Někdy bouřlivou jindy zase klidnější. Nebudeme-li je nadměrně omezovat, budou nám za to svým zdravím rozvojem vděčné.
Bezpečnost
Bezpečnost dětí je naší prioritou. Školka má standardní bezpečnostní opatření, které splňuje normu pro předškolní zařízení. Naše školka je uzamčena, děti vydáváme jen autorizovaným osobám. Ve školce jsou instalovány požární hlásiče. U vstupu do školky máme videotelefon. Všechna okna jsou potažena bezpečnostní fólií proti rozbití a zabezpečena proti otevření dětmi. Všechny elektrické zásuvky a topení jsou opatřeny bezpečnostními kryty. Herní prvky jsou atestovány. Vybavení zahrady odpovídá přísným normám EU.
Náš tým
O děti se u nás stará tým pečlivě vybraných pedagogů a zdravotních sester. Naši lidé mají pedagogické vzdělání (VŠ, SŠ), praxi v oboru, zdravotní průkaz, certifikované rozvojové kurzy, znalost angličtiny a jiných cizích jazyků (Fr, It, Něm, Rus)