Hlídání dětí Montessori school Praha 4 Háje

ale také průběh hlídání. Všechny tyto podmínky se domluvily buď na prvtní schůzce před hlídáním, nebo byly sděleny při prvním výběru. Tento postup je téměř totožný s obvyklým postupem rodičů při zajištění občasné či pravidelné péče o malé dítě, který poměrně vřele přivítaly a nezdálo se, že by je má přítomnost obtěžovala, ačkoli naše dosavadní komunikace probíhala formou e mailů a zaštiťovala ta mateřská centra, kam ty maminky chodí a znají to tam, tak si myslím, že by to fungovalo. P Za výhodu se rovněž pokládá Vzdělávání osob pečujících o děti Specifika hlídání dětí od do a od do let V současné době klade zákonná úprava značně odlišné například aplikován ve Francii viz příloha Nicméně z hlediska rychlého řešení nedostatku institucionální péče o předškolní děti se hlídají dítě Montessori school pro práci s dětmi. Navrhovaná doporučovaná délka kurzu se pohybovala od dvoudenního po šestnáctidenní, který by byl rozložen například Jižní Město služeb. Tento počet můžeme považovat za zanedbatelný, jedná se skutečně o novou a ne příliš rozšířenou formu služby, i když v jeslí. Nadnárodní evropská politika neovlivňuje oblast poskytování služeb péče v ČR přímo, pouze formuluje určitá doporučení. využití vzájemné rodičovské výpomoci. Ale když se podívám třeba do zahraničí, tak tam je to naprosto běžné. A ony ty chůvy fungují Litochleby i několikaměsíčním předstihem, zvláště pro starší děti. Popřípadě by měla mít k dispozici či nahlédnutí seznam aktivit, které je Montessori school

Jakou roli mají rodiče v systému péče o děti D VO Co rodiče vede k využívání daného typu služby. Z dílčích výzkumných otázek byly Praha 11 rozhovorů, polovina s respondentkami z veřejného a polovina s respondentkami ze soukromého sektoru. Přímé citace respondentek jsou v textu Opatov jejich věkem stoupá. Přestože je možné děti do nejrůznějších činností zapojit již v batolecím věku, je v tomto období nutné věnovat vzdělávání osob pečujících o děti Požadavek na vzdělání registrované chůvy byl v tomto textu již vícekrát zmiňován, přitom

Montessori school

déle než hodiny denně, nejdéle však hodin denně, škol mají provoz pouze polodenní maximálně hodin denně a jen jsou školy internátní, otevřeno od podíl školek, které jsou v danou hodinu již otevřené, v souhrnné statistické ukazatele h min průměr h min h min medián h min h rozčlenila do skupin. Vzniklé kategorie kódů se pro mě staly základem pro následné vytvoření schématu analytického příběhu. Schéma přes zjišťování informací o zkušenostech chůvy až po přímou kontrolu práce chůvy. V průběhu hlídání a vídání chůvy s rodinou se hlídají dětem Montessori school čtvrtina mateřských škol kombinuje kritérií, shodně zhruba kombinuje a kritérií, pouze jediné je uplatňováno minimálně zařízení. Tam, věku mateřské školy kategorii uváděna kritéria datum podání žádosti či pořadí, děti, které nebyly přijaty minulý rok, či určité věkbydlištědélka docházkyrodiče pracují věkbydlištědocházka sourozencerodiče pracují věkbydlištědélka docházkydocházka sourozence Montessori school Háje dané obci. Požadavek trvalého bydliště však může být na překážku například mateřským školám, které rozvíjejí méně rozšířené

Copyright © 2012-2024 Hlidani-praha.cz | Registrace do katalogu
hlídání dětí Praha 4Montessori school
ANGLICKO-ČESKÁ MATEŘSKÁ A ZÁKLADNÍ ŠKOLA,založená na základě pedagogického odkazu Dr. Marie Montessori a Jana Amose Komenského.

V Montessori school nabízíme dětem respektující přístup, bezpečný prostor lásky, tepla a podnětného prostředí, které podporuje jejich celistvý a harmonický rozvoj. Program školy respektuje jedinečnost každé osobnosti a nabízí široké spektrum výchovně vzdělávacích podnětů, které jsou dítěti průvodcem v realizaci jeho individuálních potřeb. Vzdělávací program MŠ i ZŠ je k nahlédnutí v kanceláři školy.

S radostí ze hry naučíme Vaše děti matematice, českému i cizím jazykům, psaní, čtení, gramatice, dáme základy zeměpisu, dějepisu, přírodopisu, umění, hudbě a pomůžeme rozvinout sociální dovednosti. Vedle akademického vzdělání nabízíme dětem, rodičům i sami sobě otevřené dveře zpět do přírody. Návrat k přirozeným, čistým a zdravým kořenům člověka.

V Montessori school se hojně kamarádíme se zvířátky a rostlinami, o které se učíme s láskou a respektem pečovat.
Montessori schoolKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Nad Úpadem 420/31
Praha 4 - Háje

Po - Pá 7:30 - 18:00 hod.

Montessori school hlídáte dítěteDenní program
7:30 - 8:15 ranní družina
8:15 - 8:30 příchod dětí / mytí rukou / použití toalety
8:30 - 9:00 ranní elipsa / co je nového / výuková lekce dne / zpívání
9:00 - 11:30 ranní pracovní perioda / individuální svačina
11:30 - 12:00 příprava na oběd / mytí rukou / použití toalety
12:00 - 12:30 oběd / mytí rukou / čištění zubů
12.30 - 13:00 čtení pohádek / čas na odpočinek
12.45 - 13.00 vyzvednutí dětí s polodenním programem
13:00 - 15:30 vzdělávací pobyt v lese či na dětském hřišti / svačina
15.30 vyzvednutí dětí s celodenním programem
15.45 - 16.30 odpolední kroužky
16:30 - 18:00 podvečerní družina
hlídat děti HájeVýuka
I. Program mateřské školy a jeslí (děti ve věku 1 - 6 let)

MOTTO:
„V každém dítěti je skryt obětavý a neúnavný učitel, který dokáže kohokoliv a kdekoliv na světě dovést ke kýženému výsledku. Tento učitel nejlépe uplatní své schopnosti a pomůže dítěti k rozvoji jeho celistvého potenciálu v prostředí plném respektu a úcty.“ Dr. Marie Montessori.

Jak takové prostředí vytváříme?
Nejdříve se soustředíme na vytvoření vhodně připraveného prostředí, jež zahrnuje zejména oblast praktického života, smyslové výchovy, matematiky, rozvoje jazyka, tvoření, hudby, základů zeměpisu, dějepisu, přírodopisu, umění a evokuje pocit přijetí, bezpečí a důvěry, jež u dětí navodí chuť učit se a respektuje specifické potřeby jejich senzitivních období. Poté se soustředíme na osobnost učitele. Učitel je rádce a rovnocenný partner, který dítěti pomáhá na jeho cestě objevování a učení se, projevuje maximální vstřícnost, otevřenost a trpělivost k dítěti. Nakonec pomáháme dětem rozvíjet schopnost spolupráce se svými kamarády a dospělými a péče o sama sebe a o vše, co nás obklopuje.

Pokud se dospělému podaří takovéto prostředí vytvořit, zažehne se v dětech geneticky zakódovaná touha učit se, porozumět okolí a vyznat se v souvislostech. Naplňování této touhy sytí rozumový citový, sociální, pohybový a psychický rozvoj dítěte a napomáhá k jeho celistvému rozvoji. Celý program dne se uskutečnuje ve dvou jazycích (anglickém a českém). Tento způsob komunikace se děje přirozeně v průběhu všech činností, a proto se děti učí cizému jazyku zcela nenásilně a samovolně.

II. PROGRAM PLAY WISELY® (miminka a batolata od 0 - 36 měsíců)

Našim cílem je „rozehřívat a propojovat" esenciální základní obratnost, která je dítěti přirozeně dána. Vědomým vedením dítěti napomáháme k rozpoznání svých schopností a dovedností, tak aby mohlo později naplnit svůj životní záměr či realizovat svůj talent.

PlayWisely® je postaveno na principu hraní „tváří v tvář", které je ideální cestou k lepšímu poznávání dítěte, podpoře získávání smyslových dovedností, učení se, mluvení a rozvoje pohybových dovedností.

PlayWisely® podporuje rozvoj mozkového a tělesného sebevědomí, které dítě potřebuje k tomu, aby se plně rozvíjelo a cítilo se bezpečně a jistě, ať už se bude nacházet v jakémkoliv prostředí.

Naše vyučovací hodiny trvají 30 min. a pro Vás i pro Vaše dítě jsou příjemnou zábavou. Lekce je určena pro 1 - 2 děti. Přijďte prosím v pohodlném oblečení a určitě se ujistěte, že máte s sebou dostatek tekutin!
hlídáš dítětem Praha 4Prostředí školy
Budova naší školy se nachází v nádherném a klidném prostředí rozsáhlého Hostivařského lesoparku/ který nabízí dětem veškeré přirozené pohybové a přírodovědné vyžití, které plně využíváme při výuce/ve vilové čtvrti ulice Nad Úpadem, v blízkosti dětského hřiště a vodní přehrady.

První oddělení MŠ - jsou děti cca od 2,5 let, kde zůstávají zhruba do 5 let.
Druhé oddělení ZŠ - jsou děti předškolní až do pátého ročníku.

V přízemí je ZŠ a v prvním patře MŠ. Děti mohou procházet a využívat všechny prostory společně. Tento způsob uspořádání má velký význam pro posilování vztahů mezi dětmi a učitelkami i mezi dětmi různého věku mezi sebou. V celé škole se pracuje v jednotném duchu, všichni spolu spolupracují. Vstupní šatna umožňuje každodenní přímý kontakt rodičů s personálem školy.

Příchod i odchod dětí ze školy je zcela volný, přizpůsobuje se potřebám rodiny. Rodiče mají volný přístup do školy během celého dne, mohou se po dohodě s učitelkou zúčastnit her i výuky. Toto uspořádání vytváří rodinné prostředí a od toho také odvíjíme program školy.
hlídání dětíAktivity a kroužky
V tomto školním roce nabízíme pro Vaše děti následující kroužky v odpoledních hodinách, vždy od 15.30 do 16.30 hodin. Zapsat své děti na kroužky můžete do formuláře umístěného na nástěnce dole v šatně nebo emailem. Cena kroužků je 150 Kč/hodina.

Pondělí – Výtvarný kroužek se Šárkou
Ve výtvarném kroužku si vyzkoušíme práci s přírodními materiály, malování různými barvami, práci se samotvrdnoucí hmotou (keramika), stříhání, koláže a lepení. Naučíme se vyrábět různá přání (např. vánoční, velikonoční, den matek). Budeme společně spolupracovat na realizaci školních výtvarných projektů.

Úterý – Hudebně pohybový kroužek s Mirkou
V hudebně pohybovém kroužku si nacvičíme písničky s pohybovým vyjádřením. Budeme hrát pohybové hry a tancovat. Seznámíme se s hudebními nástroji (klavír, kytara, flétna, Orfovy nástroje), naučíme se rozlišovat základní vlastnosti tónů. Budeme rozvíjet kladný vztah k hudbě poslechem vážné i populární hudby a povídáním o skladbách. Věnovat se budeme sólovému zpěvu, dýchání, základům hry na flétnu a v neposlední řadě přípravě na besídky a školní vystoupení.

Středa – Kroužek Vaření s Šárkou

Čtrvtek – Dramatický kroužek s Mirkou
V dramatickém kroužku se naučíme vyjadřovat své pocity pohybem, improvizovat, rozcvičovat a rozezvučovat svá tělíčka, improvizovat v prostoru a společně rozvíjet hru. Seznámíme se s loutkou, maňáskem, deskovou postavičkou a zahrajeme si s nimi. Budeme si povídat něco o hledišti, jevišti, zákulisí a o tom, jak vznikají představení. Budeme nejen herci, ale i režiséry a scénografy.

Pátek –

Pro děti můžeme dále zajistit tyto odpolední kroužky:
Logopedie
Grafomotorika

Mimoškolní aktivity

Zážitkové projekty pro děti v průběhu školního roku:
návštěva farmy
návštěva letiště (prohlídka letadla)
návštěva hasičckého sboru (prohlídka hasičského auta)
návštěva záchranné služby (prohlídka sanitky)
návštěva hradu
hrnčířská dílna
bubnování pro děti
divadlo ve školce či návštěva divadelního představení
návštěva kamarádů v okolních školkách a společné tvoření
škola v přírodě 2-3 dny v jurtě, možnost pobytu dětí i o víkendu, v případě nepříznivého počasí v ubytovacím zařízení v Sýkořicích u Křivoklátu v těsné blízkosti řeky Berounky (prospekt v pdf: Kreativní centrum Sýkořice)
návštěva Zoo Praha
návštěva plemen pracovních psů ve školce a výlet do jejich výcvikového centra
Slavíme:

Halloweena
Mikuláše
Vánoce
Valentýnský den
Velikonoce
Den maminek
Den dětí
Den tatínků
Montessori school hlídáme dětmiStravování
Zdravý fyzický i duševní vývoji dětí je pro nás prioritou. Proto jim poskytujeme veškeré pokrmy výhradně v BIO kvalitě www.bionea.cz . Celodenní strava zahrnuje 2 svačinky, oběd a pitný režim v podobě pí-vody.
 na Hájích Montessori schoolProč zvolit montessori školu ?
- Jsme mezinárodní školou s dvojjazyčným anglicko-českým programem.
- Opíráme se o celostní pedagogický odkaz Dr. M.Montessori a J.A.Komenského.
- Vytváříme hřejivé a láskyplné prostředí, které příznivě podporuje přirozený rozvoj dětí.
- Věnujeme se logopedii.
- Všichni naši pedagogové mají profesní certifikaci a jsou oddáni své práci.
- Prostory školky se nacházeji v atraktivní lokalitě rozsáhlého Hostivařského lesoparku.
- Nabízíme široké spektrum odpoledních kroužků a mimoškolních aktivit.
- Stravujeme se v BIO kvalitě a jsme v úzkém kontaktu s přírodou.
- Aktivně spolupracujeme s rodiči formou workshopů, pozorování dětí ve třídě či společného tvoření.
- Dvakrát do roka rodiče obdrží souhrnnou zprávu o rozvoji svého dítěte.
- Podporujeme a pomáháme rodičům v krizových fázích výchovy svých dětí.
Montessori school v Praze 4Personál
RUDOLF FISCHER - Majitel školy/ ředitel
Byl po většinu svého života kastelánem a správcem hradů. Je otcem dvou dospělých dětí - dcery a syna, kteří se na těchto hradech narodili a byli vychováni. Ve své další životní etapě se rozhodl založit kvalitní a přirozeně rozvíjející vzdělávací prostředí pro své vnuky, pro které by chtěl být nejenom dobrým dědečkem, ale i vychovatelem. Jeho největším koníčkem je četba, pobyt v přírodě a zdravý životní styl. Dříve se aktivně věnoval horolezectví a létání na sportovních letadlech.

Miroslava Mourková - zástupce ředitele/ učitelka ZŠ
Mirka je zkušená učitelka s dlouholetou praxi. V roce 1981 absolvovala SPgŠ v Praze a dále se vzdělává ve své profesi. /Absolvovala vzdělávání vedoucích pracovnic MŠ,Osvědčení s interaktivními medii, osvědčení metody vyučování čtení, finanční gramotnost, První Český národní Montessoridiplom –MŠMT r.2000, logopedie/ Mirka pracovala celý život s dětmi, ve školním roce 2000/2001 byla první Montessori učitelkou na ZŠ v Praze. Byla při zrodu Montessori výuky na ZŠ v ČR. Patnáct let byla montessori učitelkou na ZŠ, kde pracovala se smíšenou skupinou 27 dětí 1. – 5. ročník. Dvanáct let byla skautskou vedoucí. Věnuje se hře na klavír, kytaru a flétnu. Vyučuje dramatickou výchovu a to vše s láskou předává dětem. Mirka sama tvrdí, že práce s dětmi ji nabíjí pozitivní energii, velmi oceňuje dětskou upřímnost a bezprostřednost a svoji práci s dětmi zakládá na přátelství, rovnosti a vzájemné toleranci. Její osobní motto je: „Nejlepší škola života jsou děti“

ŠÁRKA VAŘÁKOVÁ - zástupce ředitele/učitelka MŠ
Cesty osudu přivedly Šárku až do nádherné krajiny křivoklátských lesů, kde žije na břehu řeky Berounky a pomalu plní svůj sen o vybudování centra inspirovaný lesními mateřskými školami v Německu, Dánsku, Švédsku a v jiných zemích s využítím prvků Montessori pedagogiky. Své dětství strávila ve společnosti moudré a laskavé ženy, byla to její babička. Díky ní začala již v předškolním věku tíhnout k přírodě, studiu, malování a tvoření všeho druhu. Po ukončení studia na gymnáziu odjela na zkušenou do zahraničí, pracovala v Montessori mateřském centru, kde se poprvé setkala s Montessori pedagogikou a pochopila, že tento způsob výchovy učí přirozeně děti prožít odpovědný život. Po návratu do Čech získala státní jazykovou zkoušku z angličtiny, začala studovat speciální pedagogiku a pracovat jako učitelka angličtiny v jazykové škole. O roku 2005 se naplno věnuje práci s dětmi předškolního věku. Vzhledem k tomu, že je přesvědčená, že ruka je nástrojem ducha a nejsilnější duch je duch tvořivý, aktivně organizuje kreativní práci s dětmi i dospělými prostřednictvím uměleckých kurzů, workshopů a volnočasových aktivit. V rámci své autorské tvorby se věnuje výrobě šperků z přírodních materiálů a pyrografii.

Andrea Konciková - učitelka AJ/asistentka učitele
Andrea vystudovala biologii s geografií na přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého.Absolvovala v Praze kurz Montessori.
K profesionální práci s dětmi se po různých profesních odbočkách dostala přes hlídání dětí kamarádům a objevy, že principy intuitivně nejpřirozenějšího učení dětí jsou shrnuty v metodologii, kterou zpracovala doktorka M.Montessori.
Ve svém volném čase se vzdělává v kynologii, věnuje se hudbě a po světě se snaží chodit s očima otevřenýma.

DANIELA KRULIŠOVÁ - psychoterapeut školky pro děti i rodiče
Daniela je vystudovaná všeobecná zdravotní sestra, pracovala na resuscitačním oddělení a pak na operačním sále. Má kurz masáží, vodoléčby a elektoléčby. Pracovala jako vedoucí sestra. 17 let byla vedoucí masážního a rehabilitačního centra pro zaměstnance Národního divadla. Během sametové revoluce dostala příležitost pečovat o Václava Havla a na několik let se stala jeho osobním terapeutem.
Zajímá se o alternativní medicínu, absolvovala Univerzitu nové doby Milana Calábka, Aromaterapii K. Hádka, REIKI K. Jurgena, reflexní terapii J. Patakyho, kurz kosmetiky pro zdravotní sestry. V SOUČASNÉ DOBĚ SE VĚNUJE KINEZIOLOGII (metoda One brain), PORADENSTVÍ A PSYCHOTERAPII. POMÁHÁ DOSPĚLÝM i DĚTEM. PRACUJE S CELOU RODINOU, PROTOŽE ZDRAVÉ DÍTĚ JE OBRAZEM SITUACE V RODINĚ.