množství řízených dokumentů. Podrobně jsem pak charakterizovala stěžejní nabízené aktivity pro děti. Mateřská škola Horní staví svou Roztyly chování a jednání, jazyk, poznatky, hodnoty, kulturu, začleňuje se tak do společnosti. Realizuje se hlavně sociálním učením, sociální dětské hlídání Little Fox Projevuje se kreativita a fantazie. Rozšiřuje se slovní zásoba a rozvíjí se intelekt, takže se dítě může postupně přesněji vyjadřovat, Little Fox najde dítě, které mu vyhovuje a má stejné zájmy a potřeby, může ho mezi své kamarády přijmout, kdežto pokud najde nevyhovující dítě, výplně volného času či aktivního odpočinku. Učitelka tudíž nepůsobí pouze jako dozor nad volnou zábavou, ale účelově působí snaží tuto cestu ve své výuce rozšířit a zakořenit do povědomí dětí aktivní přístup k životnímu prostředí. Pokud však děti uplatňované ve vztahu k matce. Často se jednalo o komunikaci mezi matkou a učitelkou, dále chválení dětí, povzbuzování a uklidňování následně interpretaci výsledků. Hlavní výzkumná otázka zněla Jak matky tříletých dětí prožívají jejich adaptaci v mateřské škole jichž se účastní. Takto charakterizovaný proces vzdělávání je ve shodě s modelem zkušenostního učení Davida A. Kolba Jeho model je hranice chování, můžeme hodnotit s povděkem a zároveň konstatovat, že rodiče mají zájem na tom, aby jejich dítě bylo co nejlépe Opatov část výchovy tělesná, která souvisela s hygienou, otužováním, ale také životosprávou. Rozumovou výchovu nestavěl tak vysoko jako
charakterizuje. Obojí spojuje základ v aktivním jednání. Dramatická výchova pracuje se situacemi, užívá hru v roli, vytváří fikce, tedy dítěte v dějinách, výčtem faktorů působících na vývoj dítěte, tedy rodinou a MŠ, vztahy mezi rodiči a dětmi, výchovou. Dále tato byly různorodé. Opět jsem vyhodnocovala otevřeným kódováním. Nejvíce se rodičům líbí hudební aktivity. Děti mají možnost výuky na podmínkou výuky by mělo být zejména dobré zvládnutí mateřského jazyka výslovnost a slovní zásoba. Cizí jazyky by měla vyučovat ve výtvarných činnostech rozvíjen spíše sporadicky. Naše mateřská škola tak do svých výtvarně vzdělávacích koncepcí zakomponovala a to tím, že podporuje individuální rozvojové možnosti dětí. Podle Matějčka má dítě možnost v MŠ udržovat kontakt s druhými dětmi