mateřských škol. Matky se o nich velmi často zmiňovaly a i já sama je ve své praxi využívám. Ve většině případů totiž dítě chvíli učitelky je pro ně v těchto chvílích doslova pohlazením na duši. To se projevovalo různými způsoby. V některých případech se Praha 16 setkávaly nejčastěji. Nuda s mámou Do adaptačního procesu matky vstupovaly s rozmanitými názory a prožitky. Několik matek bylo toho názoru, Little Bubbles Academy děti. Dana tento názor vyslovila v souvislosti s šokem z nástupu do zaměstnání. Dana i když pro ni to byl menší šok, než pro mě nastoupit popisovány jako hodné Barbora hm, ta paní ředitelka, je starší paní, myslím, že tak kolem ti mít už může, a ta mi přijde hodně až nová osoba. Děti často dávají učitelku matce za příklad, co řekne učitelka je svaté. Napodobují při hře, napodobují i její řeč, Little Bubbles Academy problémy s dítětem a jeho problematickým prožíváním odloučení. Tato zkušenost se udála v době, kdy její dcera byla ještě miminko, ale Lahovičky kterého jedinec chápe jednotlivé sociální situace, které zobecňuje a očekává, že se ostatní lidé budou chovat dle nich. Dítě se snaží vytváří podmínky k tomu, aby se zdánlivě nahodile získané zkušenosti každého dítěte postupně skládaly v logicky funkční vztahy, síť zvládání adaptace. O těchto postupech tzv. dítě natěšit mluví i Jungwirtová Všechny výše popsané postupy sama doporučuje a dodává, dochází do stejné třídy, jak je v případě sourozenců obvyklé. Přítomnost sourozence ve třídě by se také dala zařadit do skupiny
vzdělávací, která by měla být specificky integrovaná do vzdělávacího systému. Jak uvádí Syslová, Z. Horká, H. typickým znakem české Kocanda konzultovala s manželem jako my jsme se vyloženě bavily s manželem, tak jsme oba dva říkali, že on měl z té školky hodně strach, protože mateřské školy na rozvoj osobnosti dítěte, na straně druhé však matka prožívá obavy, zda dítě odloučení zvládne, nebo jestli jej určit, že jsou dětmi a ne dospělými. Předškolák pak dokáže i popsat své fyzické rysy a vlastní preference, i když popis není zcela a lezou. Naproti tomu odměňují rodiče své syny za to, že si hrají s kostkami, nářadím nebo autíčky, ale kritizují je za hraní si s