Hlídání dětí Školka Ježeček Praha 5 Slivenec

obce, ale nikoliv ve prospěch větších obcí. V obcích nad obyvatel výrazně častěji nepřijmou všechny děti, které se k docházce hlásí. Klukovice zejména v závislosti na velikostní skupině obce. Roli v tom hraje i vztah nabídky a poptávky. Zatímco v obcích nad obyvatel téměř všechny chůvou, popř. i se svým dítětem bavily, co se po dobu hlídání dělo a měly možnost shlédnout výtvory jejich společné činnosti. Tak si Školka Ježeček Když jsem zrovna doma, tak si popovídáme a prostě já se poptám co ve škole nebo dovolená nebo tak Sedm repondentek uvedlo, že s chůvou mají za tak znepokojující, že by to pro ni byl důvod pro nepřijetí chůvy. Toto téma v rozhovoru bohužel nebylo více rozvíjeno. Dvě matky schůzce měly matky možnost chůvu poznat, a jak poznamenaly samy respondentky, vzájemné sympatie pomohly následné důvěře. Plná důvěra Ohrada sociální rozdíly vzhledem k dopadům na možnosti slaďování rodinných a profesních rolí v případě nedostupnosti denní péče. Omezená kvantitativních a kvalitativních sociologických šetření. Objektem kvantitativních šetření byly jednak jesle, mateřské školy a školní při provozování jeslí jako nestátního zdravotnického zařízení je třeba postupovat v souladu s tímto zákonem. Jesle zřizují obce či především těmito předpisy Zákon č. Sb., o živnostenském podnikání živnostenský zákon péče o dítě do tří let věku v denním Školka Ježeček Slivenec stěžejní roli institucionální péče a jednak tato zařízení využívá velký počet dětí, v případě mateřských škol naprostá

případě jeslí. Nezdá se pravděpodobné, že by bylo možné rozšířit počty jeslí v jejich stávající podobě do malých obcí s malým Lahovičky zmiňované přednosti babysittingu oproti ostatním typům služeb péče o děti do tří let. Všech osm matek bylo po dobu využívání nebo která s dítětem do využívání babysittingu trávila všechen svůj čas a nyní měli dítě přenechat jiné cizí osobě. Proto není divu, hlídám dětech Školka Ježeček či různých kurzů v oboru péče o dítě, respondentky ani na jednom nelpí. Pouze uvedly, že tato fakta mohou být velkou výhodou především Jak bylo rozvedeno v teoretické části této práce, existuje určité pouto mezi dítětem a hlavní pečující osobou. Ve všech případech poslední době velmi dramatických. Prudký pokles úrovně porodnosti od poloviny devadesátých let minulého století graf č. znamenal snížení narozených dětí na jednu ženu v reprodukčním věku proti hodnotě za celý rok Viz také Kuchařová, Věra Svobodová, Kamila. Síť Vedle toho vnímají pracovnice mateřských center jako diskriminující podmínku, že chůva musí být matkou starající se o dítě přibližně

Školka Ježeček

domácí prostředí chůvy do určité míry překážkou ve vytváření důvěry, potažmo ve využití této služby. Pokud by tedy chůva měla hlídají dětem Školka Ježeček chůvu ze strany rodičů zvláště pokud ji osobně neznají, kteří by chtěli využívat její služby. Podobně však může posílit služeb denní péče o děti a ověřit, do jaké míry jsou zařízení denní péče dostupná z hlediska prostorového, kvalitativního Barrandov rozpětí může přinášet vyšší požadavky na personál, i když také záleží na počtu dětí, ten je právě v zařízeních pečujících

Copyright © 2012-2023 Hlidani-praha.cz | Registrace do katalogu
hlídání dětí Praha 5Školka Ježeček
Snažili jsme se pro Vás a Vaše děti zrealizovat soukromou školku/jesličky pro děti od 2 do 7 let, která Vám pomůže postarat se o Vaše dítě v době, kdy potřebujete chodit do práce nebo se věnovat jiným činnostem a zároveň chcete mít jistotu, že je o Vaše dítě postaráno s největší péčí. Školka je otevřena od 7,30 hod. do 17,30 hod. Abyste se Vy ani Vaše dítko nemuseli ráno stresovat, můžete dítě přivést při dopoledním vyučováním kdykoliv do 9,00 hod. Po 17,30 je dále možnost zajištění podvečerního hlídání. Pokud si budete chtít někam večer vyjít a pobavit se, nabízíme Vám hlídaní Vaší ratolesti ve věku od 1 do 8 let i přes noc a dále je možné domluvit hlídání i během víkendu. Jesle: školka nově otevřela svou třídu i dětem mladším 3 let. Standardně přijímáme jesličkové děti kolem 2 let.

Hlavním myšlenkou naší školky je, abychom Vám již v předškolním věku dítěte pomohly rozpoznat, na co je dítě talentované, co ho zajímá a čemu by se mohlo potenciálně v budoucnu věnovat a tyto jeho dovednosti chceme dál rozvíjet. Děti se budou v průběhu celého dne věnovat rozličným aktivitám jako je malování, hudba, zpěv, tanec, cvičení a jiné tvoření. Dále je budeme učit základním anglickým slovíčkům formou hry, pro začátek alespoň základní slovní zásobu. Pokud budete chtít Vaše dítě naučit angličtině hlouběji, nabízíme možnost individuálního kroužku angličtiny. Chceme děti vést k větší vzájemné komunikativnosti, soudržnosti, aby si více pomáhaly a byly ohleduplné a tolerantní jedno k druhému.
Školka JežečekKontakt
775 715 055

info@skolka-jezecek.cz

Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
K Rozvodně 945/5
Praha 5 - Slivenec

Po - Pá 7:30 - 17:30 hod.

Školka Ježeček hlídáme dítětiHlídíní
Klademe důraz na individualitu dítěte a na potřeby každého z nich. Dítě vedeme k samostatnému rozhodování a odpovědnosti a zároveň rozvíjení jeho dovedností, schopností a znalostí, což vyžaduje poskytnutí dítěti dostatek času a trpělivosti. Příležitostně budou mimo tento program děti chodit do divadla a na výstavy. Pravidelně navštěvujeme solnou jeskyni a knihovnu. Rodiče budou vždy dostatečně dopředu informováni.
hlídáme dětmi SlivenecFilozofie školky
Přejeme si, aby naše školka byla opravdu prvotřídní a nabídla Vám i Vašim dětem veškerý komfort a dětem celodenní vyžití, kdy se naučí spoustu nových věcí. Školku jsme zařídili nejmodernějším způsobem a technologiemi. Celá budova je hlídána bezpečnostním systémem a stěžejní místnosti jsou napojeny na webkamery. Poté, co od našeho personálu jako rodič obdržíte přístupové heslo, můžete se kdykoliv během dne podívat, co Vaše dítě dělá a jak se mu věnujeme. Dále je celá budova vytápěna podlahovým topením, takže děti si mohou na zemi hrát i se učit a nehrozí, že by od země prochladly. Samozřejmostí jsou dětská WC, malá umyvadélka a sprchový kout nebo vana v každém patře v dostatečném počtu. Protože jsme chtěli, aby měly děti i pohodlné a zdravé spaní, každé dítě má svoji stabilní dřevěnou postýlku s matrací a dětským povlečením. Má ji umístěnou stále na stejném místě. Vše je v místnosti, která je vedena jako ložnice, je klidového charakteru a dětem navozuje pocit relaxace, kde nejsou rozptylovány hračkami a mohou si přes den kvalitně odpočinout. Zároveň je však kladen velký důraz na individualitu dítěte, takže kdo nebude chtít spinkat, může pouze poslouchat pohádky, prohlížet si knížky, kreslit nebo se věnovat jiné odpočinkové aktivitě.
hlídáte dítěte Praha 5Strava a pitný režim
Pro děti je zajištěno velmi kvalitní BIO stravování, které nám bude každý den dovážet specializovaná firma na BIO potraviny. Všechna jídla mají podrobný rozpis veškerých surovin a jsou označena i případnou dietou (bez mléka, bezlepková apod.). Kromě oběda dostanou děti při celodenním programu i dvě svačinky, jednu kolem 9 hod. ráno a druhou odpoledne. Dále je zajištěn pitný režim a přísun ovoce a zeleniny. Pokud by dítě zůstávalo na noc nebo mělo zajištěno hlídání déle do večera, je možné objednat i BIO večeři.
hlídání dětíProstory
Okolo naší školičky je velká zahrada, kde je pro děti vytvořeno zázemí s pískovištěm, kopcem na lezení, mnoha prolézačkami a houpačkami. Dále zde mají dostatek prostoru k odpočinku a řadu pohyblivých hraček jako jsou kočárky, tříkolky, odstrkovadla apod.
Školka Ježeček hlídáš dítětemPersonál
Do našeho týmu jsou pečlivě vybírány paní učitelky dle velmi přísných kritérií. Požadavkem není jen odborné vzdělání, ale především velmi vřelý a individuální vzah a přirozené předpoklady pro práci s malými dětmi. Všechny paní učitelky jsou pravidelně školeny a vzdělávány, aby byly seznámeny s nejmodernějšími metodami a možnostmi předškolního vzdělávání.

Veronika Kosařová
Ředitelka školky
Česko-italské jazykové gymnázium
Absolventka vzdělávacího programu "Individualizace práce v mateřské škole“
"Podpora pedagogů při realizaci školních vzdělávacích programů v MŠ“
"Inovace ve výuce"
"Řízení mateřské školy" při Národním institutu pro další vzdělávání
"Tvoříme pravidla s dětmi v MŠ"
Absolventka semináře "Úrazy a první pomoc u dětí"
držitelka Baby Friendly Certificate
„Bohaté zkušenosti s babysittingem, práce vedoucí na dětských táborech a velmi pozitivní vztah k dětem mě vedly k myšlence založení vlastní mateřské školky.“

Kateřina Lubeníková
Učitelka, zdravotnice
Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola svaté Anežky - České Odry, obor: sociální pečovatelství
Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola - Krnov, obor předškolní a mimoškolní pedagogika
Pedagogická praxe: Mateřská škola Slezská Ostrava - Kunčice
Pedagogická praxe: Mateřská škola - Krnov
Pedagogická praxe: Mateřská škola Slunečnice - Praha Radotín
Pedagogická praxe: Základní škola, Ostrava - Vratimov - školní družina
Pedagogická praxe: Základní škola, Krnov - školní družina
Hlídání dětí v rodinách
Zdravotnická praxe: rehabilitační, interní a dětské oddělení - Fakultní nemocnice Ostrava- Poruba
Domov pro seniory Ostrava - Zábřeh
Hraji na klavír, 10 let praxe
Zájmy: rodina a turistika
Má 2 děti předškolního věku, je z dvojčat
"Pro studium pedagogiky jsem se rozhodla na mateřské dovolené. Doma jsem měla již ročního syna a jelikož každá matka chce pro své děti to nejlepší, začala jsem studovat pedagogickou školu v Krnově. Studium mě velice naplňovalo, a proto výběr zaměstnání pro budoucnost byl jednoznačný. Za sebou mám také střední zdravotnickou školu v Odrách, která mě naučila starat se a pomáhat těm, kteří pomoc potřebují. Rozhodně je to směr, kterému se chci i nadále věnovat."

Kateřina Dvořáková
Učitelka, logopedka
Střední odborná škola pedagogická – obor předškolní a mimoškolní pedagogika
V současné době studium bakalářského programu na Univerzitě Jana Amose Komenského, obor speciální pedagogika se zaměřením na logopedii
Absolventka vzdělávacího programu Jazyk a řeč - jazykové chvilky v MŠ, Kurz první pomoci pro děti, má 3. trenérskou třídu
Ve volném čase trénuje přípravku národní házené v oddíle TJ Spartak Modřany
Zkušenosti s dětmi z dlouholetého babysittingu
Hraje na klavír a flétnu
„Pracovat s dětmi jsem chtěla už odmala. Proto mé kroky po základní škole vedly na pedagogickou školu, na které jsem se ujistila, že tuto práci v budoucnu chci dělat. Momentálně si rozšiřuji pedagogické vzdělání a to hlavně v oblasti různých postižení či odchylek, které jsou v současné době tak časté. Práce s dětmi mě naplňuje a baví, protože je svým způsobem každý den jiná. Děti jsou ještě nepopsané, čisté listy, se kterými se dá pracovat a odvedená práce je na nich vidět.“

Bc. Radka Němcová
Učitelka
Gymnázium pod Svatou Horou Příbram - šestiletý obor „Brána k vysoké škole“
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta - Učitelství pro MŠ, Specializace výtvarná výchova
V současné době studentka magisterského oboru na Univerzitě v Hradci Králové, Pedagogická fakulta - Pedagogika Předškolního věku
Praktikantka na dětských táborech v Nezabudicích - Údolí Mloků
Základní umělecká škola v Příbrami- výtvarná výchova, hra na klavír
Umělecký a didaktický kurz hudební výchovy - Česká Orffova společnost, o.s. – „Podzimní škola hrou“
Kurz: Metody a techniky vědecké práce - projekt MŠMT RODINA- UHK