Hlídání dětí Int. Montessori Kinderhaus Praha 4 Hodkovičky

známých rodiče při neplacené péči o své děti počítat nemohou, pak rodičům zbývá jediná možnost v podobě placeného hlídání pocit týkající se jejich zaměstnání a hlídání dítěte. Nehovořily vyloženě o zklamání, či špatné matce, spíše o zvláštně Barrandov respondentek pouze v takové situaci, kdy by měly určité podezření a byly by nespokojeny s prací chůvy, Filoména Možná, kdyby bylo něco v vrhá a říká ahoj Marťo. A říká tatínek pryč a Marťo pojď, pojď. Takže už z této reakce člověk pochopí že to je asi dobrý S nenumerických dat, což umožňuje odhalit pravidelnosti, důležitá témata a vztahy mezi proměnnými. Zpracování dat tak pomáhá najít využívaly soukromé placené hlídání z jakéhokoli důvodu, jeho účel byl ve všech případech naplněn. Ty matky, které se chtěly spatřovaly v nově navázaném vztahu mezi nimi, jejich dítětem a chůvou. Ve všech případech matky s chůvami navázaly přátelský vztah a v Praha 12 údajů používá kvalitativní výzkum určité techniky sběru dat. Technika zvolaná pro výzkum v této práci byla technika rozhovoru. Rozhovor teoretické části, v České republice sice je kolektivní péče zajištěna i pro takto staré děti formou státních jeslí, ovšem těch je jenom mama svět. Všechny se shodovaly na tom, že je důležité, aby matka měla čas na vyřízení svých záležitostí a zbavila se možného hlídáme dítěti Int. Montessori Kinderhaus více volného času, i přesto chtějí zůstat s dětmi doma a věnovat se jejich výchově, Dominika, rádoby si tu dobu s těma dětma užít. Int. Montessori Kinderhaus

přípravy a realizace kurzů. Proto se absolvování delšího kurzu nezdá úplně vhodnou podmínkou v situaci, kdy je třeba rychle řešit hlídáme dětmi Int. Montessori Kinderhaus malých dětí, především žen, tak z hlediska harmonizace rodiny a zaměstnání. Provedená analýza na základě statistických dat a série Lahovičky Sb., o péči o zdraví lidu, který z nich činí zařízení léčebně preventivní péče, a zákonem č. Sb. o soustavě zdravotnických služeb péče o děti firemních školkách a alternativních formách služeb jako dětská skupina či vzájemná rodičovská výpomoc. respondentkám nebyla žádná alternativní forma práce nabídnuta. Tento fakt o pouze nepatrném využívání alternativních forem práce byl Int. Montessori Kinderhaus Hodkovičky poměrně spokojeny. Tři z nich se vyjádřily v tom smyslu, že se jim odměna pro chůvu zdá přiměřená, jelikož vydělávaly podstatně strany systému denní péče o malé děti a zhodnocení vlivu podmínek, v nichž jsou tyto služby poskytovány, se zpracování projektu

Int. Montessori Kinderhaus

konkrétními příklady zahraniční praxe v poskytování takových forem denní péče o děti, které v České republice teprve vznikají nebo se diskriminovány ženy, které nemají k dispozici vhodný byt. Řešením by bylo umožnění větší flexibility ohledně místa hlídání dětí, Zlíchov dítě zvyklé. Je tedy zapotřebí uvažovat o výrazné změně, zmírnění nebo zrušení, podmínky vázané živnosti v případě hlídání batolata. Všech osm matek neustále zmiňovalo, že podstatné je to, jak si s chůvou budou pasovat. Vzájemné sympatie kladly nad všechny bodě důvěry podstatný moment. Na základě těchto zkušeností s chůvami k nim měly matky již před hlídáním určitou důvěru již

Copyright © 2012-2024 Hlidani-praha.cz | Registrace do katalogu
hlídání dětí Praha 4Int. Montessori Kinderhaus
Jsme soukromá mezinárodní Montessori školka v Praze – Hodkovičkách v příjemné a živé části u lesa a minifarmy, s výukou v anglickém, českém, německém jazyce poskytující výuku dětem od 2-7 let věku pomocí metody Marie Montessori. Domácí prostředí školky a fantastické pomůcky povzbuzují harmonicky vývoj těla, duše a mysli, rozvíjí u dětí samostatnost, respekt, kreativní myšlení, smysly, pozitivní vlastnosti, komunikační dovednosti a dovednosti důležité pro každodenní život. Jako školka klademe důraz na individuální, laskavý přístup a celostní rozvoj každého dítěte v oblasti mentální, morální, sociální, fyzický a emocionální.
Int. Montessori KinderhausKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Mezi lysinami 387/11
Praha 4 - Hodkovičky

Po - Pá 08:00 - 17:00 hod.

Int. Montessori Kinderhaus dětské hlídáníHlídání
V Montessori Kindergarten tráví děti valnou část dne, proto je velmi důležité, aby jim byl jasnou strukturou a opakujícími se činnostmi zprostředkován pocit bezpečí. Jen tak se mohou ve školce rychle „zabydlet“ a cítit se zde dobře a příjemně. Naši pedagogové kladou vysoký důraz na to, aby se ráno s každým dítětem osobně přivítali a v poledne, resp. odpoledne se s ním také osobně rozloučili.

Náš tým klade zásadní důraz také na:

Spolupráci s Montessori školami v České republice a v zahraničí.
Spolupráci s logopedy a dětskými psychology.
Materiály, se kterými pracujeme:

Nabízíme vybrané materiály pro tyto učební oblasti:

Jazyková výchova a výuka, základ jazykových znalostí pro komunikaci, psaní a čtení v těchto jazycích:
němčina
angličtina
Činnosti vycházející z praktického denního života
Materiály k rozvoji senzorické oblasti dítěte
Matematika
Kosmická výchova (přírodní vědy, zeměpis, dějepis, kultura
Kreativní výchova (šití, kutění, zhotovování různých předmětů a práce s materiály, malování…)
Hudební výchova
Sociální výchova (sociální cítění a chování, ohleduplnost a zodpovědnost za sebe sama a ostatní)
Pohybová výchova, rozvoj jemné a hrubé motoriky, psychomotorika
hlídat děti HodkovičkyNaše koncepce
Ve středu pozornosti je dítě jako plnohodnotná bytost, jeho individuální rozvoj samostatnosti a vlastní iniciativnosti a jeho duševní, smyslový a tělesný rozvoj. Pedagogika dle Montessori je centrálním a zásadním vodítkem, kterého se v naší soukromé jazykové Montessori školičce držíme. Dr.M.Montessori je pro nás všechny fascinující a pozitivně ovlivňující osobnost, která svými myšlenkami a rozmanitostí materiálů překvapuje a učí nejen děti, ale i dospělé.

„Nejdůležitějším obdobím života není studium vysoké školy, ale život od narození do věku šesti let, protože právě v této době se utváří inteligence a komplexita duševních dovedností každého člověka.“ M.Montessori

Každé dítě se odlišuje svou individualitou a osobností. Tím má také každé dítě nárok na individuální, ale zároveň komplexní přístup při jeho výchově a vzdělání. Jednu z našich nejdůležitějších úloh spatřujeme v tom, že si ke každému dítěti vytváříme vztah, ve kterém má dítě pocit důvěry a bezpečí.
hlídáte dítěte Praha 4Kroužky
HRÁTKY S BATOLÁTKY S PRVKY MONTESSORI
Kroužek pro maminky s dětmi 1-3 roky.
PONDĚLKY od 15.30 - 16.30h, 210Kč/lekce.

Ukázková hodina ZDARMA, v pondělí 17.9.2012 od 15:30-16:30h, od 17.9.-10.12.2012=12 lekcí/2520,-Kč. Kapacita kroužku 6-8 dětí. Při zaplnění kurzu je možné otevřít nový kroužek ve čtvrtek. Záloha 150,-Kč. Kurzovné se platí po ukázkové hodině.

Podpora psychomotorického rozvoje, rozvoj řeči, poznávání světa kolem nás za pomoci říkadel s pohybem, her, písniček, výtvarných aktivit, maňáskových pohádek, překážkových dráh a profesionálních Montessori pomůcek. Děti čekají prima kamarádi a kamarádky, příjemná atmosféra, radost z hraní, naučí se spousta nového a užijí si mnoho legrace.

HLÍDANÍ DĚTÍ S ANGLICKÝM JAZYKEM ZÁBAVNOU FORMOU S PÍSNIČKAMI, ŘÍKANKAMI, VÝTVARNÝMI AKTIVITAMI, MONTESSORI pomůckami...zajímavé činnosti pro děti.Úterky, čtvrtky od 15:15-16:00h, 210Kč/lekce, s naším lektorem z Velké Británie.

TANEČKY PRO DĚTI
Středa od 15:00-15:45h,150Kč/lekce.

GOLFOVÉ KURZY od 2 let: od 200Kč/lekce.
hlídání dětíPersonál
Při naší pedagogické práci na sebe bereme různé role:

Jsme „průvodci“ dětí po dobu jejich pobytu v Montessori Kindergarten. Každé dítě bereme takové jaké je. Vnímáme stupeň vývoje každého jednotlivého dítěte a rozvíjíme jej. Děti vychováváme v samostatné osobnosti a za tímto účelem jim poskytujeme příslušné impulzy a podporu. K zajištění harmonického fungování našeho malého společenství je pro nás důležité, aby se děti učily pravidlům a znaly hranice a obojí dodržovaly.

Kromě toho se chápeme i jako „pozorovatelé“ dětí. Tato role nám pomáhá rozpoznávat a stanovit stupně vývoje dítěte v různých situacích. Naše pozorování jsou dokumentována a pravidelně aktualizována. Výsledky těchto pozorování používáme při cílených činnostech s jednotlivými dětmi mj. za pomoci našeho Montessori materiálu. Jsou také hodnotnými podklady pro naše pravidelné rozhovory s rodiči.

Mgr.Ivana Trhanová
Zakladatelka Mezinárodního Montessori Kinderhaus v Praze
Diplomovaná Montessori pedagožka (AMI)
Diplomovaná učitelka pro mateřské školy a první stupeň základních škol
Mgr.Ivana Trhanová absolvovala v r.1995 Střední pedagogickou školu, obor MŠ a v r.2000 ukončila studium Pedagogické fakulty Univerzity Trnava, obor Učitelství pro základní školy a Učitelství němčiny.

6 let žila ve Spolkové republice Německo. Montessori pedagogikou se zabývá od r.2006 a tuto metodu přijala za svou. Našla v ní vše, co postrádala na státních školách. U Association Montessori Internationale (AMI) v Mnichově získala diplom v oboru pedagogiky Montessori pro děti od 2,5 do 6 let. Vedle studia na Ludwig-Maximilian Universität v Mnichově pracovala jako soukromá lektorka a má mnohaleté zkušenosti z učitelské a vychovatelské praxe v německých, slovenských státních i Montessori školách, jak mateřských, tak i základních. V letech 2007-2010 pracovala jako lektorka němčiny v pražských jazykových školách Presto, Tutor a Glossa. V této době absolvovala četné metodické semináře pro lektory němčiny.

PAUL Farrington-Douglas
Náš rodilý mluvčí PAUL Farrington-Douglas vnáší do našich "učebních osnov" novou dimenzi. Paul má nadání a obrovskou chuť dělit se s dětmi o divy reálného světa, který nás obklopuje. Povzbuzuje jejich zájem a probouzí v nich zvídavost o tyto děje a zajímavou formou krz kreativitu a vědu s nimi objevuje a pomáhá chápat svět kolem nás a jeho zákonitosti. Paul absolvoval kurz TEFL pro anglické lektory a několik let se věnoval dětem jak v Anglii, tak i v Praze. Žije zde už 11 let, je ženatý a má 2 děti.

Mgr. Lenka Karbanová - vede hrátky s batolátky
Studovala psychologii a andragogiku, je absolventkou rekv. kurzu "Kreativní programy a cvičení pro děti 1-6 let", a kurzů "Montessori doma" a "Respektovat a být respektován". Třetím rokem vede kroužky "Hrátky s batolátky", které jsou zaměřené na podporu psychomotorického rozvoje a hraje maňáskové divadélko pro děti.

Jmenuji se Michaela Průšová a je mi 24 let. Pocházím z Prahy, ráda však trávím čas za hranicemi České Republiky. Díky cestám do zahraničí jsem našla lásku k cizím jazykům, jiným kulturám a zvykům. Po studiu na střední odborné škole, kde jsem maturovala z Německého jazyka, jsem strávila rok ve Velké Británii, kde jsem se starala o děti, studovala a načerpala tak potřebné jazykové schopnosti ke studiu na vysoké škole. Po návratu do Čech jsem nastoupila na Univerzitu Pardubice, kde teď studuji 3. ročníkem obor Anglický jazyk – Specializace v pedagogice. Tento obor se zabývá jak lingvistickou stránkou jazyka, tak různými technikami výuky cizích jazyků. V roce 2012 jsem absolvovala mezinárodní program Erasmus ve Španělsku. Práce v dvojjazyčné Montessori školce je pro mě jak obrovským přínosem a zkušeností, tak i každodenní radostí díky práci s Vašimi dětmi.

Bc. Lucie Janíková je studentkou sociální pedagogiky na Husitské teologické fakultě UK, absolvovala již vyšší odbornou školu sociálně pedagogickou. Během své studijní praxe navštěvovala mateřskou školku speciální, kde se seznámila především s dětmi s poruchami chování a učení ve věku od 3 do 7-mi let. Pravidelně navštěvuje SOS dětskou vesničku v Brně – Medlánkách.

Mgr. Kateřina Burgertová - vede výtvarný kroužek
vystudovala FAST VUT a FaVU Vut v Brně, ateliér malířství. Pracovala jako lektorka výtvarného oboru v Domě dětí a mládeže a vedla keramický kroužek na MŠ.

Bc.Lucie Charouzová - vede taneční kroužek
Absolventka konzervatoře Duncan Centre, nyní působící jako pedagog tanečního oboru v ZUŠ Zruč nad Sázavou a v ZUŠ Libčici nad Vltavou a v soukromých studiích v Praze. Dále se vzdělává (čtyřsemestrální studium Taneční propedeutika HAMU, Check point art -Psychomotorický vývoj dítěte a další). Spolupracuje se souborem Pohádková rezervace a tančí u nezávislých tvůrců.