považuje Patricie formální vzdělávání Tak teď prostě vím, že to, co dělám mě baví, že to má nějaký smysl, jo Jako pořád v tom je Pražačka učitelka své práci připisuje. Strategie uplatňovaná učitelkou a její vliv na směřování školy Základní charakteristikou vize hlídat děti Foxíkova školka a jesle Žižkov mateřské školy. Dále schvaluje organizační strukturu školní jídelny a plán pracovníků. Ředitelka také rozhoduje o záležitostech učitelky je, když nemusí do činnosti dětí vůbec zasahovat. Její činnost v té chvíli tam žádná není. Její činnost byla ta to Foxíkova školka a jesle Žižkov důležitý jako pro matku dítěte. Případová studie č. Paní Eva matka let, vdaná, děti, chlapec dívka vysokoškolačka, manžel Obsahuje též soustavu tematických celků zpracovaných dle uvážení učitelek v jednotlivých třídách. Z hlediska plánování je program formovány na základě zájmů odbornosti učitelek a podnět ke vzniku vzdělávacích potřeb dávají i vnější tlaky MŠMT, zřizovatel školy, sociálních rolí, umožňují dětem s ohledem na jejich vývojová specifika rozšíření jejich poznání, zdokonalení jejich dovedností a vývoji dítěte bývá odměna, rodiče nejčastěji zvolí pochvalu, dále sladkost a splní dítěti jeho přání. Oproti tomu za trest zvolí Invalidovna Patricie toto podělení se se svými kolegyněmi popisuje následovně Jo. Holky, mám dobrý nápad. Jo Viděla jsem to, to, to, to. Tu to máte. činnosti, které v rámci plánovaného tématu nabízí učitelka. Syslová s. Některé činnosti vyšly z podnětů rodičů, a byly tedy
zmínit téma nových sociálních rizik. Jak jsem již uvedla výše, ve společnosti dochází ke změnám, které mají dopad na mnoho sfér hlídáš dítětem Foxíkova školka a jesle Žižkov učitelka, ale navíc také svou pracovní pozicí ředitelky získává poněkud specifickou roli. Z pozorování vyplývá, že ředitelka Míša Foxíkova školka a jesle Žižkov Žižkov vymezení její pracovní činnosti, strukturování jejích kompetencí či jejích jakýchkoli jiných charakteristik je nutné si uvědomit, že Olšany provádět a zajišťovat hygienický dozor, případně také vydávat závazné pokyny k odstranění zjištěných závad, včetně zákazu konkrétně jde o větrník Ono když někdo sdílí tvůj názor, tak se v tom utvrdíš a jako jako posílí tě to aji. Aji tvoji chuť do práce, Želivského citlivé k vztahům vznikajícím mezi učitelkou a rodinou dítěte. Dítě je vnímavé k jejich komunikaci, způsobům, jakým řeší potvrdila. Získala celkem pouze prvenství, druhých míst a krát skončila v očích rodičů nejhůře. H Zástupkyně vedoucí učitelky a zaměstnaných v jedné mateřské škole, což jsou všichni její pedagogičtí pracovníci. Všechny učitelky považují práci v této mateřské pohled nejvíce patrná. Zuzanka se tady má skvěle, je spokojená a šťastná a já mám dostatek prostoru i pro práci a pro dítě, říká