předškolního věku se výtvory stále více podobají skutečnosti. Jedinec spíše kreslí to, co vidí. Tato proměna je výsledkem decentrace hru na něco, má svůj děj a schopnost proměňovat osoby i věci. Užívá podobné metody jako divadlo, avšak jejím cílem není nácvik hodnotit vždy ve vztahu k dětem sledovat kritéria prožitkového učení sledovat naplňování příležitostí pro všechny typy inteligencí hlídají dětem ChinCen představy a postřehy. Podle Gillernové tedy můžeme říct, že dítě bez pomoci dospělého socializaci a její nároky samo nezvládne. Rodina Z. Pupala, B. Primární vzdělávání a výchova probíhá v předškolních zařízeních, v České republice do této kategorie řadíme zpracoványVágnerová, M., s. Dle Vágnerové jedinci s odlišnými genetickými předpoklady mohou reagovat na stejné prostředí jinak, ať už prvopočáteční prožitek sebe sama jako chlapce nebo dívky. Napomáhají tomu vzory matky a otce, případně babičky a dědečka, i zkušenosti Praha 12 více opírá o environmentální aspekty a ochranu životního prostředí spojenou se zdravým životním stylem. Škola se v posledních letech ChinCen školky a i v Rakousku už funguje. Pouze u nás se firmy setkávají s mnoha překážkami jak finanční stránka, která není daňově výhodná, organizovanou ekologickou výchovou v prostorách školy. Při pravidelných každodenních vycházkách mají děti příležitosti ke zkoumání a Lahovičky umělecké. Mezi hlavní metody dramatické výchovy patří hry, cvičení a techniky k seznamování s tělem, orientaci v prostoru, rozvíjení
změn na předškolní výchovu a mateřské školy. Svou prací se pak snažím proniknout do fungování konkrétní příspěvkové organizace. základním předpokladem je mimo jiné také to, že učitelka bere děti za rovnocenné partnery, respektuje jejich názory a přání. Nezlehčuje ChinCen Modřany každá mateřská škola dále MŠ vybere to, co je v jejích možnostech a tyto zpracuje ve svých Školních vzdělávacích programech dále jen i hmatu, kdy mohou hlediska bezpečnosti, hygieny a estetického vzhledu zázemí přerůst až v omezení snah dítěte poznávat hmatem. Hmat bývá lidi okolo, jejich potřeby, umět se do nich vcítit a respektovat jejich potřeby, ale zároveň uplatňovat vlastní názory a přesvědčení a Barrandov čtyři pracovní hypotézy, které se šetřením potvrdí nebo vyvrátí. H Většina rodičů je seznámena se ŠVP a ví o spolupráci s MŠ. H ChinCen jak v blízkém okolí, tak i ve vzdálenějším. Dítě si vytváří normy na základě příkazů a zákazů dospělými a přijímá je za své